I`m back!!!

Jag är tillbaka,Yippie!!!
Har mysmorgon med Minna,lilla prinsessan är på strålande humör,hon ville se på sin ¨hyrfilm¨,med prinsessor,o så går hon o pular lite o städar bla.
jag sitter o njuter o känner,även jag,mig på strålande humör.Trots att semestern känns lååångt borta så mår jag förtillfälligt bra. Vågar knappt skriva ut det,men jo jag mår bra!!!
När jag till och med tycker det ska bli skönt o va med barnen´¨själv¨o dra allt lass själv hela denna helg o nästkomamnde vecka,då Jerry kör 1:a jour,ja då mår man bra.

Har haft en bra jobb vecka på jobb,vi har lämnat in anbud till polis bärgningar denna veckan,o jag har för första gången läst anguds underlag o bilagor till höger o vänster,o JAG o mina brödrar,mest Anders,har skrivit o format egna bilagor om bla miljön..HELT själva,kommit överens om priser o jobbat bra ihopa. Att läsa byråkratisk skrivna texter är en utmanning.MEN jag känner på mig att det går bra.Om inte så har vi kämpat o lärt oss massor på vägen....(så kommer jag självklart INTE säga OM vi INTE får det,men det fattar ni väl.?)

O igår hade vi mys eftermiddag på Kulhuset i Trelleborg.Jag o jenny ahde planerta Ystad djurpark,Jenny har semester o jag skulle sluta vid 1,så vi han sticka ner o ha en eftermiddag tillsamans.MEN naturligvis var det pissväder,så vi valde att stanna inne o leka istället. O leka var vad vi gjorde!!! Jerry brukar alltd annars ta på sig detta,eller kusinerna,men igår fanns där bara jag.Så jag åkte med barnen rutsch kanna,klättarde över hinder o kröp runt,o hade super kul.

Väl hemma så kunde man lungt konstatera att man var sliten.Det blev middag o sen slapp fredag i soffan.Barnen lekte fint uppe på sina rum efter lite godis.O sen somnade dem i samma soffa med kuddar o filtar som dem bullat upp med.Jag själv låg o halv sov i soffan,o såg med ett halvt öga på hur dem mös till det,o trodde att jag sov.Mina fina barn,dem har aldrig varit finare...

Jerry kom hem senare o då såg vi på Polisen i Strömstad,kommer ni ihåg den serien från 80-talet??? Jag kommer ihår lite i vart fall.Så när vi var på Ica maxi i torsdags kväll fyndade jag boxen...Så med tända ljus o sovandes barn intog vi kaffekoppen,o flög tillbaka till 80-talet.En helt perfekt fredag med andra ord!!





Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Mysigt värre. Räknades inte min snabbvisit på ditt jobb in under trevliga fredagshändelser?

2010-07-31 @ 20:52:44
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: anna (liam o måns)

oh! roligt me ett inlägg från dig! =)

2010-08-01 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0