Lurad....

Jerry blev ikväll lurad o det bästa är att han fortfarande tror på det.Det hela var en lögn,ja en uns sanning låg i det då jag gärna skulle vilja men men, han tror jag har bokat en resa till Kroatien den 31/8.Han vill inte ut o resa men blev ändå överraskande glad när jag berätta de det,(??? mysko).Vi har bokat stuga i Mariannelund,samma som förra året,o sticker dit den 26/8 med klågerups gänget.När vi ska fara hem på söndagen så tänkte vi i Fam Kronvall/Håkansson forsätta vår semster med att åka vidare,bla till High Chaparall...
Jag ska då överraska med något,som gör Herrn glad o ge honom det i ¨present¨,frågan är med vad???

HELP ME PLEASE!!! Vad ska jag hitta på???


???????????????????????????????????????????????


Och ev ska jag o pappa köra till Stockholm imorgon o glo på en ny bärgningsbil. Fast bara kanske då hans sällskap från början bara kanske får ledigt från jobb,men skulle han inte få det,då ställer jag upp.VEM tackar nej till en hotell övernattning med hotell frukost??? ENSAMTID japp det kallas det,o jag tar varje chans :)



Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Jag vet vad du kan ge honom, men det tar vi inte här ;).

Synd med hotellövernattningen.....

2010-07-07 @ 11:58:19
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0