Sista fotbollstränningen

Söndag vilket innebär Maxans fotbollstränning som vanligt. Men det höllt på att sluta i katastrof,jag såg fel på klockan med en hel timme så jag o barnen badade i lugn o ro,o gick upp o trodde  att vi hade gott om tid att ta på oss.Tjii fick vi,det belv snabba ryck till fotbollen,men vi hann.Dock hittades inte Maxis fotbolls skor,så det fick hans vanliga,men det gick faktiskt bra ändå,konstigt :)
De var sista gången innan sommaruppehållet,v.34 e det dax igen,skönt med lite vila på söndags morgonen.

Efter tränningen bar det av till Björns för en frukost i solen,med Hanna o Nicklas o Hojens o Anna med barn. Jerry kom förbi en stund o sen bar det av hemåt för poolbadande o middagslur för Minna.
Jag bakade rabarberkaka av våra egna rabarber,o vid 14,00 kom mamma o pappa förbi o fikade.Dem stannade hela eftermiddagen o även till middagen,som för övrigt blev hämt mat från Santa Lucia,skönt o slippa laga mat i denna värmen.

Nu sover barnen o jag har precis hängt tvätt o sitter nu o njuter av radion o lugn o ro.
Summa summarum en härlig söndag,med värme o trevligt sällskap dte finns dem som har det värre ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Mysig dag Mossi.... Särskilt fm eftersom vi spenderade den tillsammans.

2010-07-04 @ 22:44:36
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0