Trädäcket klart!!

Nu är vårt trädäck klart,det enda som återstår är lite brädor som ska bytas på vårt terass tak. Blev jätte jätte fint e verkligen helnöjd.2 st nya på konst rotting solsänger pryder nu mera det också,dessa köptes idag,o är verkligen pricken över iet.Allt e perfekt.sitter dock o funderar på om lite mer blommor ska inhandlas eller om jag ska nöja mej med dem befintliga? Jajja återstår o se.
 Trädäcket invigdes igår av familjen med räkor o ägg o senare på kvällen kom svärmor o Faster Hanna med sin kille Danne förbi för att lämna lite presenter till barnen. Minna fick sina första trosor,o dessa e stiliga Björn Borg,ska börjas i tid.Faster hanna,märkesbögen?, var tyvärr inte med på Minnas kalas,o kom således med lite paket igår.Tack hanna ska man lägga blöjan får det bli med stil.

Minna o Jag,som båda för dagen bär klänning,tog en frukost på björns med lite familj o vänner. Nu har det blivit lite försenad lunch på trädäcket,mycket mer har inte hänt idag,skönt det ju.

Nu ska jag mysa vidare på baksidan o NJUTA!!

Kommentarer
Postat av: anna (liam o måns)

BILDER TACK!!! =))

2010-07-04 @ 15:13:23
Postat av: Faster Hanna

Varsågod för dem dyra och fina underkläderna till barnen, jag tyckte det var kul att den fanns Björn Borg till barn som är äkta dessutom, så kände mig bara så tvungen att köpa till Minna och Maximilian, hoppas dem används väl haha :)

Det är sant, man ska lämna blöjan med stil.

2010-07-04 @ 23:42:37
Postat av: Faster Hanna

det*

2010-07-04 @ 23:43:10
Postat av: Faster Hanna

Synd att jag inte kunde komma på kalaset, men jag ingick i presenten från mina päron också :) köpte ändå egen present också. Jag tycker vi får ta o göra Kitty tårtan :D

2010-07-04 @ 23:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0