Bröllopsdag o kalas på kulhuset!

Kollar bröllopet som säkerligen resten av Sverige också kollar på. Victoria var o är fantastiskt vacker,så klassisk o enkel hon såg ut utan krysse dullor,rak o otroligt vacker o sval klänning,perfekt i mina ögon.

dagen har spenderats på Kulhuset i Trelleborg med Maxi som var på kalas hos Felix,jag o dem andra föräldrarna satt o drack kaffe o var med o kolalde barnen,inte lönt at köra hem om kände jag.+ Att det var skönt o komma hemifrån lite,e väldigt påfrestande att vara hemma,som ni säkerligen har förstått att jag känner.Jerry cyklade o lämnade en (Tillsynes) frisk Minna hos mormor o var sen hemma o fixade det sista på våra innerdörrar.

Hämtade honom sen o fikade med föräldrarna när vi hämtade Minna.Sen har det blivit slappe i soffan o så kollade vi då på bröllopet.
 
Faster Hanna kom inom o käkade hämtemat med oss,o nu somnar barnen i soffan o då ska jag o min blivande passa på att kolla på Wallander.

O jag blir bara mer o mer sugen på att gifta mig....:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0