Fantastisk kväll....

Usch dagen har varit botten.Men nu ikväll har mitt humör blivit mycket bättre. Jerry bestämde sig för att stanna hemma från fotbollen,så snällt då jag kännt mig deppig hela dagen.Vi hoppade den planerade middagen o tog fram grillkorvar av dess olika slag o korvbröd,o grillade en lätt middag,men ack så gott. Under tiden han grillade rensade jag ogräs på baksidan o efter middagen fullbordade Jerry rensningen med att klippa gräset. Så fin hela baksidan blev bara man fixade till lite.
Under tiden som han fixade där klev jag in i rollen som hus mor o bakade en lätt kladdkaka,efter recept från Viktklubben,med kesella bla i.o när den var klar var Jerry också klar o då fikade vi ute.Nu sover Minna med feber där uppe o jag gav precis en bit överbliven kaka till Sara Granne.

Såja då tackar jag för mig ikväll...O njuter av kvällen innan det e dax för ännu en vab dag o ännu en dag med deppighet..O på jobb väntar mitt nya headset o telefonväxel....men det får jag inte ta del av än..PUh...


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Stackars er, ska det aldrig ta slut med sjukdom. Men man får vara glad att det inte är något allvarligt iaf.Kram på er

2010-06-17 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0