JOBBEDAG!!!

Idag har jag JOBBAT!!! Barnen lämnades på dagis,efter att vi försovit oss en timme,men men vi hann precis i tid till lämning.
Dagen löpte på bra var kul o va tillbaka o provsitta våra nya kontorsstolar!! Sicken skillnad på att ha riktigt bra stolar,speciellt i svanken,som vi har en speciell knapp till som man kan justera ..kanon!!
O nästa vecka kommer en ny växel till jobb,o hör o häpna med ett trådlöst headset!!! Jag har alltid lekt,när jag var liten,(men även nu faktiskt :) ) att jag hade ett jobb som innebar att jag kunde ha ett headset(som var en penna :) ) o lekte så oerhört länge.O NU ska jag få ett på riktigt jag e finaly vuxen!!!!


Till helgen vankas ju vellinge dagarna,o på fredag har jag o Hanna granne med familjer bestämt oss för att käka på plats,där det händer.Pratar med Hanna nu på facean o sa då att jag va sugen på langos,o då svarar hon;
-SLUTAR MED ATT DU SITTER PÅ EN BAJAMAJA HELA KVÄLLEN O SKITER :)

HAHAH som hon känner mig den kvinnan..

Snart dax för langos....


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

DU är en langos......säkrast att ta något du känner till vad det är. Fast där är gott om bajamajor i byn

2010-06-10 @ 20:28:00
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Tur att det inte blev en langos för din del då.... Försöker faktiskt bara stötta sin numera nyttiga diet.

2010-06-13 @ 19:47:23
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0