Kort Inlägg....

Ännu en dag helmma o ännu löst både här o där...

Bull bull bull....

Usch vet inte vad jag ska skriva så jag skiter nog i det,men ibland undrar man hur allt ska fungera när människor e som dem är.Har varit många tankar o funderigar ikväll,men ett samtal med Min älskade Mamma o flera samtal med Hanna Granne o ett kort besök o ett ännu finare kort o blomma av just henne får en att le o bli glad igen.Så här e det alltid när jag isoleras från omvärlden(När barnen e sjuka),jag  e en tänkare i grund o botten o man behöver må så här ibland utan att veta vad som e fel,mår man alltid bra lär man ju sig inte att uppskatta det eller hur???

IMorgon väntar JOBB,Jerry blir hemma o tar hand om barnen o INGEN e  så glad som jag över detta!!!!

Kommentarer
Postat av: MARIE FELDT

Vet precis hur det känns, klättrar oxå på väggarne när jag känner mig inlåst, såsom med sjuka små barn.

Trodde aldrig jag skulle skriva NJUT nu av din ARBETSDAG i morgon!! ler

kram marie granne

2010-06-08 @ 10:29:05
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0