Låååångt inlägg...

Tänkte var generös o bjuda på ett extra långt inlägg en kväll som denna,familjen kollar fotboll,o jag sitter med dem för att vara social,o bry mig liiite :), o sen var det ju ett tags edan jag bloggade som Ni säkert är fullt medvetna om.

En kort resume om veckan som gått,so far,håll tillgodo:

Tisdag: Faster Hanna passade barnen efter jobb o dagis, så att jag kunde få en stund utan tjafs o bråk.Hanna Granne o jag stack till stan o käkade gott o såg nya Beck filmen. Vi blev nervaklena på kuppen,spännande film med skrämsel effekter. Mysig kväll o bra svensk film , o gott sällskap. Var hemma tidigt.
O mådde kasst på kvällen så jag gick o la mig redan vid halv 10.
Hade sen feber hela natten ,på Onsdags morgon var jag mör men tog mig upp ur säng,då det liksom inte fanns läge att stanna hemma efter alla mina vab dagar.
Men med alvedon o kaffe o halstabletter gick det faktiskt kanon under dagen o feber höllt sig i schack.
Efter dagis följde Vincent med oss hem,Maxis kompis.
O då blev det hamburgare o bus o lek.
Däckade på soffan vid halv 8 o sov sedan gott hela natten.
När jag vaknade i morse i sängen,jag hade med andra ord gjort ett uppehåll i sömnen för att ta mig upp,så var jag utvilad o kände mig bra,som när på lite halsont.

Idag då?? Jo jag jobbade o slutade 15,00,en timme tidigare,skönt! Hämtade barnen som blev överlyckliga att jag kom tidigare,sen åt vi mjukglass i byn tillsamans med Jenny o Emma. Så mysigt,tack tjejer för en trevlig fika.
ja sen blev det handling på toppen,som tog en bra stund,blev några avbrott i handlingen,så som tjitt tjatt med folk,o en Maxi som helt plötsligt blev bajsig,o sen lite tjafs med en gnällig Minna som bestämmt skulle ha en egen kundvagn..Ja allt sånt som hör en mathandling till,liksom....Ingredienser till mitt kvällsprojekt inhandlades dock,Smögen cheescake till midsommarbordet. ....ska bli spännande

Middagen ikväll blev grillat i trädgården o Anders gjorde oss sällskap.

O på måndag ska mitt trädäck byggas...LALLALALALALLA







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0