Myskväll hemma.

Tisdag idag,o då tränar Jerry fotboll. Jag tycker detta passar mig perfekt,då får man ju ensam tid. O den har jag hittentills spenderat med att fläka på mig mysbrallorna,hängt tvätt,lagat kaffe,lagt barnen(Utan gnäll,!!!!),dammsugat(Spillde ut havregryn innan när jag skulle ta  en löpare som hamnat fel av byggarna),samt satt mig i soffan o tänkte för en gångs skull blogga.Slarvar med detta enormt men nu kör vi igen!!

Var ju på Hanna & Nicklas bröllop i lördags,o trots att jag aldrig varit snyggare,bleknade jag i jämförelse med bruden.Såå sjukt vacker o slank,glittrade om henne o Nicklas,såklart han varlika snygg som vanligt.
Ett fullkomligt perfekt bröllop,o jag o Jerry som gått i giftas tankar(Jag längst!!) bestämde oss där på plats att det var dax för oss att börja planera. MEN då måste jag ha gått ner 20kg o denna gången kan där omöjligt komma hinder o grejor emellan,den dagen jag ska föras fram till altaret ska jag vara mig själv -20--så e det helt enkelt o det finns inga genvägar med mirakel pulver,tyvärr utan motion o bra o sund mat det får helt enkelt bli min melodi..Jag bara måste så eneklt är det.
Ska imorgon införskaffa mig ett löparband,ja det ska jag o jag jag kommer använda det o ja det e mina pengar, o komma igång med tränning hemma,då kan jag aldrig skylla på div undanflukter som att jag inte orkar ta mig hemifrån o som att Jerry jobbar mycket,när barnen har lagt sig,eller leker ute ska jag upp på bandet o walka...

Middagen idag bestod av kokt fisk med kokta grönsaker samt natruell keso som jag kryddae med en krydda fån hanna,lime&Chilli som ska vara bra enligt VV.INGET mer bara ett glas vatten o jag åt o var nöjd(Idag i vart fall).Dem andra fick pommes,då vi rensade frysen,samt en sås på creme fraiche smaksatt med samma krydda o det föll dem i smaken.

HOPPAS jag kan hålla mig denna gången............annars blir jag aldrig gift,e det det jag vill???






Hanna i full blom ,har Ni någonsin sett en vackrare brud???

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Awww, tack Linda! Och tack för att ni delade dagen med oss och givetvis för din ljuva sång.

2010-06-01 @ 20:59:45
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0