Nu kom det.....

Bakslaget kom igår kväll.Minna e vaken vid 10,när jag kom hem från Ann.Britt.Var så glad hade färgat håret o kände mig fin o var inom statiol o köpte coca cola till Jerry för vi hade planerat en ensam stund framför tv:n.När jag kom hem kommer Minna gåendes från vardagsrummet... Varm som attans var hon o gnällig. Jerry trodde först hon var varm för det hade varit riktigt varmt på hennes rum.Men jag som känner direkt om det e feber kunde konstatera senare med termometern hjälp att lilla tjejen hade 39,5...

Hon fick alvedon o har sen i natt sovit mellan oss. I morse,hopapdes jag att det hela bara varit en mardröm,o tänkte gå upp som vanligt när Jerry säger:Linda, MINNA e sjuk hon kan inte gå på dagis...


Bakslaget kom,o det känns hemskt,men e ÄNNU värre för Minna som skulle ha kalas på sitt dagis idag.Hon fyller ju 2 år nästa söndag.....

Men mitt mamma sunt förnuft gissar på en rejäll tand som är p g.Henens tandskött är svullet o säger själv att hon har ont i munnen o halsen...Eller så e det halsfluss,skulle inte förvåna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0