Vågar knappt tro det..

God kväll stugorna!
Vågar knappt tro det o än mindre uttala det.men tänker göra det ändå. Helgen o vecka,så här långt,har varit utan klagan perfekt!
Sjöng på dop i lördags o det gick kanon,kändes riktigt bra,om jag får säga det själv,o det får jag då detta e min blogg. Umgåtts med familj,satt in nya innerdörrar på ovan vånningen samt umgåtts med vänner. Vi slutade tidigt i fredags o tog en kombinerad lunch/middag på Kina krogen i Höllviken o sen blev det mys hemma hos HG o Nicklas hela fredags kvällen.
O veckan så här långt,har vi hunnit med att baka en god(nyttig!) jordgubbs tårta o bjudit mina föräldrar på. Hanna var här ikväll o då festade vi på jordgubbs smothie o satt o shit shattade i kvällssolen.Såna här kvällar  e underbara,inga problem finns i världen.
Middagen idag,blev perfekt o barnen åt som aldrig förr,gjorde en ugnspannkaka,fast med mycket mindre mjöl än vanligare då jag ville testa o göra den nyttigare. O jobbet har gått bra utan några större fadäser,får mycket gjort.

O bantningen går kanon.Jag äter mindre o nyttigt.Känner inget sug.Blev inte ens frossa i helgen,mer än lite glass i fredags på Kina. Läser på aftonbaldet på nätet då på viktklubben o får insperation o idèr till vidare kämpning.

.........Så nu väntar vi bara på bakslaget,vad ska hända ske?? Så e det nämligen alltid när man mår bra o allt går som man vill,väntar bara på det,tyvärr...





Kommentarer
Postat av: Anna

OPTIMIST!!!

2010-06-16 @ 09:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0