Kaffe i la Guillermo casa...

Sitter just nu,i skrivande stund,o dricker kaffe i Guillermo huset.
Allt är flyttat o stugan avstädad men Björn Bus saknas.Maxi klarar större delar av dagen utan honom men när det är dax att sova är det inte så lätt för honom,han är van o mysa med bus.
Alltså blir det till att leta,o förhoppningvis hitta honom.En del av mig önskar att han inte hittas utan lever sitt lilla liv vidare utan Maxi,men det har ni förstås aldrig hört mig säga..

Fick lagat urgod mat igår kväll,kyckling klubbor med sallad pommes o bärra sås.O som jag åt,,,har knappt ätit på hela veckan så det smakade kan jag säga..Till och med chips o godis gick ner..
Faster Hanna gjorde oss sällskap hela eftermiddagen o vi fika bla på Mimmas,med sällskap av bror Roger o Anna med barn, Hanna såg efter barnen när jag städade av stugan ,handlade mat o hade fredags mys i detta stora huset.

Nu har jag lite ro i själen,för er som bryr sig..
Vårt hus har snart torkats upp och då börjar projekt golvläggning o målning,må detta sluta väl.

Mysig lördag på Er...

Kommentarer
Postat av: Hanna Kronvall

Tack för igår :D<3 alltid lika roligt att träffa er

puss o kram

2010-03-27 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0