Pulver -Linda!

Eftersom jag inte klarade av att fullfölja min viktresa denna gång,får jag rivstarta o hoppas gå ner några kilon till den kommande Egypten resan. Fan att det ska vara så svårt att gå ner...Älskar mat o kakor samt godis för mycket,varför föddes man inte med en ämnseomsättning av världsklass???

Dricker nu Alevo,en pulver diet av Nutrillet klass,men faktiskt godare då den smakar som milkshake,NÄSTAN!
Samt käkar en lite portion lagad mat på kvällen,dels för att tugga något,dels för att barnen inte ska få för sig att man endast behöver dricka o inget äta..Minna e just nu inne i en fas då hon endast ska äta gurka o dricka mjölk...
MEn jag ska inte ljuga 2 dagar nu på raken har hon ätit super mycket,jämfört med innan,både på dagis o här...Vi har gett oss manken på att hon ska lära sig o äta upp o skam den som ger sig,inte illa!!!


Idag har jag haft en kort arbetsdag,9-14,00.SKÖNT!! Var på utvecklingssamtal på dagis idag,för båda barnen,o vid 14,00 hämtade jag o mamma samt Anna o hennes barn,barnen på dagis för att köra till vellinge Blomman. Fika o lite lite shopping,inget kul o handla när man inte bor hemma,o sen blev det hemkörning.

Så ja nu dricker jag en kopp kaffe o drömmer mig smal....

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en mysig em! Lycka till du fixar det! Kram

2010-03-30 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0