back in buisness

Trycket har varit gigantiskt o stort så nu har ni mig ,Linda Håkansson,åter vid tagenterna,skratta Er lyckliga...

Hänt mycket sen sist,röda veckan igen,såg att det innehöll mitt senaste inlägg också,så det innebär att det dröjt en hel månad sen sist,shame on me..

Egypten var fantastiskt,fick några extra dagar pga av askmolnet,men vi kom till slut hem igen,o som man brukar säga:Borta bra...

I huset har som allt blivit klart,enligt byggfirman,men alla golv ska nu rivas upp igen då dem slarvat med underlaget.Vi har tyckt att golvet låtit som bara den sen dem lagt det ,låter tomt o ihålligt,så vi kontaktade byggarna som efter många om o men kom hit för att kolla.En vecka senare får vi reda på att golvet ska låta så,dem har lagt det som man lägger golv,o tydligen var jag den första att klaga,ÄRLIGT sånt får mig att gå igång på alla 100,jag hatar att få snäsiga svar som fan inte e verklighets trogna.Seriöst vår ¨billiga¨golv lätt inget innan men vårt dyra parkett ska låta så,då e det mig där e fel på...,ok,han fick förklarat för sig att vi kommer kontakta försäkringsbolaget,jag accepterar inte detta.Sen e det inte bara golvet som e fel,listerna e obehandlade o för korta ,täcker inte som dem ska,där dem målat har det spruckit,klinkersen e inte i nivå med parketten and so on...

Ett samtal senare till LF,o då har byggarna ringt o beklagat sig,ALLA golv ska upp igen o läggas med ordentligt underlag,GÖR OM O GÖR RÄTT...,hoppas att det blir bra denna gång,vi håller våra tummar!!!

Maxan har varit sjuk i veckan,feber o ont i magen.Jag var hemma med båda barnen Mån,Tis o sen var Minna på dagis på onsdagen o Maxan hos Mormor,idag mådde han bra igen så då kunde båda barnen gå på dagis.
Minna blev hämtad vid 14,00,av faster Hanna i onsdags,skönt för henne o få egen tid med ^MIn Hanna¨som hon säger.O maxan slapp dela mormor med syrran.Tack till Er båda för er hjälp.


PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0