Hanna Grannes möhippa...

Jag e trött idag,skulle kunnat göra vad som för att fått stannat i sängen imorse o sovit hela dagen,jag var trött i alla delar av kroppen,eller va o va ÄR e faktiskt det rätta ordet.
Hanna fick äntligen sin möhippa igår o jag hade fantastiskt roligt med roliga o gulliga tjejer som hängde ihop från kl.8 på morgon o spa:a tävlade,o käkade o drack gott,till klckan 23,00 när jag kom hem.Det var värt all planering kan jag tillägga o HANNA var lika snygg som vanligt hela dagen,undrar då hur hon ska se ut på den stora dagen på lördag,längtar mer o mer efter dagen D...

På jobb idag blev det mycket dötid då vår datakille var där o kopplade om våra datorer,vi renoverar nämligen på kontoret,med nya skrivbord,o nya färger o omflyttning kommer bli bra riktigt bra,,,nu får jag det precis som jag vill ha o det e ju fantastiskt!!!


Snart ska Maxi gå upp o kolla semin på tv:n i vårt sovrum,vi gör ett unnar oss så här en tisdag o låter Maxan mysa med mig lite extra,e ju så mysigt o höra deras andetag o känna deras värme när dem nannar,o jag passar på att få egentid med min store pojke,inte illa va??? Men han somnar nog alldeles strax,,,,,


Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Aww så snällt. Kände mig dock mindre söt när ni kom och tog mig osminkad och håret på ända... men sån är jag! Tack för en fantastisk kväll vännen!

2010-05-25 @ 21:41:23
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0