Helgen

Helgen som gått har varit kanon på alla sätt o vis. Den har i korthet innehållt följande:

FREDAG:Jerry slutade tidigt o åkte o storhandlade, jag hämtade barnen vid 14,00 hos mormor,dem hade varit med kusinerna o Anna samt mormor på museumet i Malmö os en käkat hamburgare.
Väl hemma blev det städning av framsidan o platerat blommor samt städning inne av Herr Kronvall.
På kvällen grillade vi o fick sen besök av Hanna o Nicklas med barn.

LÖRDAG: Fika på Björns, sko shoppning,tapetsering av lilla gästtoan här nere,(Blev äckligt snor fint!!!). På kvällen fick vi grill sällskap av våra goda vänner o massa barn.10 vuxna o 5 barn,sicket kalas det blev o enkelt då alla fick ha emd korv själva o så bjöd vi på dricka kaffe o godis.O detta för oss osökt in på

SÖNDAG:Då halva min söndag hade o göra med Lördagens dricka,just kul....
Resten av familjen var på Maxis fotboll o jag intog sängläge till kl.15,00 då jag tog mig upp.Då ahde förstås resten av fam också slöat efter fotbollen o haft riktig söndags vila,med många slappetimmar.
På kvällen stack vi till Klågerup o lämnade tillbaka Magne o marinas bil,o passade på att åta köbemat med dem.En kopp kaffe senare rullade bilen till vellinge igen o det blev filmtittnig i soffan.Precis som en sönadg ska va med andra ord.

Mer såna här helger,TACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0