Jag klarade det....

Moms o arb.givaravgifter är rapporterade även denna gång,momsen diffade inte o ingen e så glad över detta som jag.
Man känner en lättnad när allt är ifyllt,o drar en lättnadens suck,skönt!!

Har längtat efter barnen extremt mycket idag,mina söta ungar,trodde inte det var möjligt,men jag älskar dem verkligen mer o mer för varje dag.

Efter jobb blev det så dax för hämtning,o jag körde glad ihågen till dagis o hämtade en skrapad Minna,som ramlat ner från kullen o skrapat ansiktet(SÅ KLART), o en ledsen Maxi,som blivit beskylld för att ha slagit Sebastian(MEN det ahde han inte).
Väl hemma blev vädret bättre o det blev lek en timme ungefär ute ,vi gungade o lekte i sandlådan,med Emma o Jenny. O barnen knackade på Doris o Bengt,våra grannar på 4:an som är pensionärer,o gick in o lekte där en stund. Själv satte jag i gång med middagen,som idag bestod av skagen Panna med kokta grönskaer o potatismos,o efter en lite stund kom Doris med en ledsen Minna.Minna berättade att där varit en flicka där o henne blev Minna rädd för!!!( Doris barnbarn var på besök,o det passade tydligen inte Minna,som inte fick tantens fulla uppmärksamhet).
Maxi fick jag hämta när maten var klar,men han ville inte hem!!,faktiskt..
Men när väl båda barnen satt sig så var det 2 tomma talrikar som jag fick duka av,det gillar jag BIG TIME!!

Nu har vi besök av Faster Hanna,som kommit hit en stund,o som faktiskt ska passa barnen imorgon kväll.

Mår lite bättre faktiskt idag,fast jag fryser....





Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Ska vi frysa ihop imorgon kväll då? Dejt?

2010-05-10 @ 22:10:58
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0