Jodå sjukt igen....

Minna blev sjuk ändå,trots att jag i mitt mamma hjärta trodde hon enbart var övertrött.Hon var nämligen varm o hade 38 grader igår kväll,men då trodde jag bestämt inte att det var sjuka på väg.
I natt fick Jerry bära in henne till oss o imorse visade termometern på 39 grader,även maxi sa att han mådde dåligt men åt en rejäll frukost,så jag trodde att han enbart var lite üppmärksamhetssjuk¨,men nu visade det sig,efter att han legat på soffan länge,att han också fått feber igen!!! O ja tackar gudarna för att dem blev sjuka idag o inte igår morse.

Så det blir till att bli hemma igen o kurera barnen. Minna har somnat på soffan,vilket nästan aldrig sker,själv o Maxan sitter sidan om syrran o kollar så hennes filt ligger på hela henne,o har precis gett henne nappen,efter att den ramlat ut.

Jag,Mamman ska ta itu med tvättstugan som verkligen är överfull,o vill inte ,men som Jerry sa nu har du ju hela dagen på dig Linda till att bara göra det,Ok så tänkte ju inte jag,silly mee....




Kommentarer
Postat av: Anna

Tur du har Jerry som tänker till dig!!! Pussa barnen krya på sig!!

2010-05-11 @ 11:25:08
Postat av: MARIE FELDT

Hoppas att grynen snabbt blir friska kramar marie granne

2010-05-11 @ 11:54:45
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Hoppas att dom snart blir friska och tänk positivt, dom är iaf sjuka samtidigt. Kramkram!

2010-05-11 @ 12:59:00
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0