Lek med Vincent,samt nya blommor

Barnen e friska,för denna gången,o då var det bästämt att Maxi skulle leka med Vincent. Jag o Minna lämnade av honom vid 11,o sen stack vi inom mamma o tog en snabb kopp kaffe. Pappa,som varit i Italien o kollat in vår nybeställda bärgare,som förövrigt Jerry ska få, kom hem med säljaren o en bärgarkille från Örebro.Minna blev genast lugnare o kollade in gubbarna..Vad var det för några???

Mamma ville köra Till V.B o frågade om jag var sugen,o eftersom jag ville ha nya växter o blommor var jag inte sen att tacka ja. En fika i trädgården på V.B e tvunget när man besöker just V:B o idag satt vi ute o käkade. Fick shoppat,mer än jag skulle (somvanligt), o vid 3 körde vi hem o lämnade av mamma.
När vi kom ocj skulle hämta Maxi så blev vi bjudna på fika (igen) av Vincents mamma o sen var det trögt o få hem barnen. Dem ville leka vidare men eftersom kl närmade sig halv 6 var vi tvungna att sticka.

Nu sover Minna o killarna kollar Kung Fu Panda,som vi hyrt. Senare när Maxan somnat blir det thriller för oss vuxna.Men nu blir det plantering för min del...,blommorna väntar..


Tjing tjong din kines,var det du som fes???ahhahahahahahhahaha

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Nu ljuger du allt, blommorna är inte planterade än ju....

2010-05-14 @ 12:00:35
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0