Maxis första matsäck...

Maxi o hans avd på dagis ska imorgon iväg på utflykt. O Maxan har för första gången fått välja innehåll i sin matsäck,dem andra utflykterna har dagis fixat maten,men inte denna.Då ska matsäcken innehålla,enligt maxi,följande:

* Rissi Frutti
* Sugrörsdricka
* Macka med Makrill
* Mammas hemmalagade pannkakor med jordgubbs sylt.
O kan Ni tänka Er???Allt detta e just vad den kommer innhålla. Efter att jag o mamma varit o försökt hitta klänning till Hanna o Nicklas bröllop,på Mobilia så fick jag ta en snabbtur inom Malmborgs o köpa bla Subs,dubbelmacka,samt makrill o Rissi Frutti o Dricka.O sen fick jag hem o fixa pannkakor så nu ligger där 2 st icke brända perfekta,i mina ögon,pannkakor o väntar på maxan. Hoppas dem ska falla han i smaken. Är faktiskt riktigt kul o fixa matsäck till honom.Han har blivit så stor o jag med,vuxen poäng deluxe kan man kalla sig vuxen nu då???





Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Du är hur mogen som helst Linda!

2010-05-18 @ 22:53:55
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: anna (höllviken)

hahaha vad snackar du om hanna!!!!??



nä skämt o sido.... klart du e mogen LINDA! ;)

2010-05-19 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0