Minna vägar sova...

Tiden är sängdax för lilla sessan Minna för länge sen,men hon vägar sova.Har försökt lägga henne o låtit henne skrika ett bra atg med det går inte ikväll.Nu får jag ta skit för att hon sov länge i sin vagn i eftermiddags ute,max en timme funkar bara för henne annars går det inte på kvällen.
Dagen har varit fin på alla  sätt o viss.Fotbollstränning för maxan,o idag orkade han spela hela tränningen o var super nöjd efteråt,duktiga påg. Efter det följde Hanna med barn oss hem o då blev det fika ute med bullar o kaffe på lekan.
Anders gjorde också oss sällskap o senare också Jenny o Emma.
Under tiden fixade Jerry o Smurf,utkast både på fram o baksidan,så nu kan jag vattna blommor o fylla poler utan att behöva gå 1000 ggr in och ut.Ismaskinen är också inkopplad i vår kyl,så nu kan man få både vatten,vanlig is o krossad is i den,vilken uppfinning.
Jerry o Maxi stacka sedan till Danmark med en bil o vi tjejer i fam körde till bror med fam i Ö.Grevie o åt paj o glass.

Nu ikväll har det blivit tjejmiddag bestående av rester,o sen kom killarna hem med lite matvaror så nu e kylen fylld nästan igen.Bad o bus blev det sen men inte ens det kan få fröken håkansson att somna...Kul imorgon bitti då eller???


O på lördag e det bröllop som jag längtar nu ska jag öva sånger mys!!
Hej på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0