Nu har man fredag i blodet igen.

Fredag kväll o lugnet har lagt sig i vårt hus.Mannen kollar film,som vanligt,o barnen sover.Minna i sin säng,lades efter Så ska det låta,o Maxi på soffan med sin BB o filt.Han andas så lungt o det e verkligen rofyllt att lyssna på hans fina andetag.
Har haft en mysig fredags kväll så här långt.Middagen var super god o så ur enkel att fixa.Skulle egentlige ha grillat med vi var hos Hanna granne o vi hämtade inte Jerry förrän kvart över 6 på jobb så det fick bli stekning av köttet istället.Färdig marinerad kotlett med grönsallad med fetaost samt vitlöksbröd o kalla såser till det.URGOTT!!! o väldans enkelt.25 min tog middagen att fixa ,snabbare o mycket fräschare än hämt pizza,tex...


Såg slutet på filmen Black Jack precis,den filmen måste jag ha sett minst 200ggr(o då ljuger jag inte!!!),världens bästa film i mina ögon alla repliker o ord i låtarna kan jag utan o innan,det riktigt spritter i alla ben i kroppen när jag ser filmen o hör låtarna,,,,Speciell to me...




Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Instämmer vad det gäller filmen Black Jack

2010-05-22 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0