Sovmorgon...

Det bästa man kan göra när man e sjuk e ju o sova sig friskt,o det verkar Minna ha annamat. Hon sov igår eftermiddag från kl.12,00-17,00.o var vaken i ca 2 timmar o hann dricka super mycket o äta gurka,allt hon ville pilla i sig,o sen blev hon ledsen o sa att hon var varm.Jag tog henne i min famn,o vi satt o mös i soffan,o då somnar hon igen.Efter en halvtimme i min famn bar Jerry upp henne,o sov vidare till kvart i 8 imorse. Då gick Jerry upp med henne,o sen när han gick vid 8,så går hon in i min säng,jag låtsas då att jag sover o hon lägger sig sidan om o somnar om.Kvart i 10 vaknar vi av att Maxi kommit in i sängen o då blir det mys o bus i sängen till halv 11 ungefär. Alltså har barnet sovit ungefär 19 timmar....O idag har hon ingen feber,gnällig dock men som sagt ingen hög feber...Kan hon ha sovit sig frisk??

Fortsättning följer...




Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot &Tuva)

Minnagumman, klart att hon sovit sig frisk. Då har dom en utvilad mamma nu då? Kram

2010-05-12 @ 12:38:44
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0