Trevlig kväll & Pillertrillaren Linda

Igår firade vi min mamma,som fyllde 40(!) år i Februari,på Gästis i Vellinge. Hon o pappa hade bjudit alla barn o barnbarn på 3 rätters samt kaffe hemma hos dem efteråt,o det var super god mat med smarrigt,kan man säga så om vin?,vin samt trevligt sällskap. Mamma & pappa fick av oss barn en weekend i Göteborg till hösten,med hotellövernattning frukost samt biljetter till Björn Skifts show.

Vi var hemma vid 10 o då följde Anders med oss hem o till sällskapet slöt även Hanna G som tog med sig ett gott röd vin.Men vad händer då efter en stunD? Linda får akut migrän o spyr till höger o vänster,o detta slutar med att jag får gå till sängs o överge mitt besök...

Mådde bättre i morse efter en god natts sömn o pilla,o vid halv 10 promenerade jag o barnen bort till Maxis första  ute fotbolls tränning. O för en gång skull var vi lite tidiga så vi fick vänta in Elliot med familj. Till tränningen hade Vincent,Maxis bästa kompis på dagis,också beslutat sig för att komma ,o Maxi var i himmelriket då båda hans bästisar var där.O sen kom även hans Farmor o farfar förbi o kollade,o Maxi fick även sin första match dräkt,fina röda shorts tröja samt strumpor,äntligen är han en riktig Vellinge IF:are...YEAH!!!
Även Jerry hann komma i  tid,efter en starthjälp i Höllviken.

Vi promenerade sen till björns där vi käkade lite kombinerad frukost o lunch o Farmor o farfar var vårt sällskap.
Hann även med en snabb visit hos min mamma,o sen bar det av hem.Jerry o barnen var ute en stund o lekte o jag la mig på soffan ,o FRÖS!!!! O mådde skit,ont i kroppen o framförallt huvudet.Minna la sig för att vila middag o killarna stack iväg o jobbade så jag kunde vila på soffan o somnade till och med.
Nu ikväll har vi ätit middag o jag mår bättre men inte 100%...MEN jag får knappra vidare på mina panodil,för jag har inte tid att va sjuk...SNOR mycket att göra på jobb,så det blir till att hålla sig flytande o vila på Torsdag.

See ya later




Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tack för idag alltid kul att träffas. Stackars dig bli inte sjuk nu.Kram

2010-05-09 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0