GRYMME LINDA!!!!!!

Fan va jag e bra!!!! E grymt nöjd efter mitt IW pass idag. Var inte alls sugen på att träna då mitt knä gjort enormt ont i flera veckor nu.I Tisdags på IW passet körde jag på ren vilja då det verkligen kändes. Men skam den som ger sig,med träningvärk o ont knä gav jag mig dit ändå.
Marcus,min favis tränare,skulle ägentligen hållt i passet,men blev sjuk,så Jenny tog över.Jenny  e verkligen en friskis tjej som ser sjukt bra ut o vältränad som få. Mitt första pass ar med henne,o då hann jag inte uppfatta så mycket om henne,men idag var sååå grym.Riktigt peppande o kul var det,o tufft.Men vet Ni??? Knäet gjorde inte alls ont o träningsvärken var som bortblåst. E mycket nöjd över mig själv,o så glad att jag ändrat mitt tänkande.GE INTE UPP!!!!
Så idag klappar jag mig på axeln 100ggr om o ler,idag mår jag bra.

Till helgen sticker jag o Jerry till Hässleholm på spa.Vi ska ha behandling i 2,5 timme o sen gå på stan. För att sen äta 4 rätters middag,o sova på Hässleholms Statts Hotell...Fy vad vi kommer ha det bra!!! Det här behöver vi.
Barnen ska va hos Farmor & Farfar,tack för det säger jag till Er.

O tack till mamma o faster Hanna som ställer upp o passar barnen så jag kan träna...<3






Kommentarer
Postat av: Hanna Kronvall

Naaw sis det är ingen fara <3

2010-11-02 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0