Idag sträcker jag på mig lite extra....

Fick detta mail idag,o vill gärna att ni ska se varför jag sträcker på mig lite extra idag,ifall Ni ser mig ,o undrar varför jag går med näsan i vädret:

Hej Linda!
Först och främst vill jag tacka för din mycket fina sång vid Melwins barndop.
Vill också framföra en hälsning från flera olika håll bland dopgästerna som inte hört något vackrare, att du var så otroligt duktig  att sjunga.
Det gladde naturligtvis också både mig och Annica, att vi lyckats hitta just dig. Tack vare prästen och kyrkovaktmästaren i Hököpinge naturligtvis.
 
Om vi skulle behöva vid fler tillfälllen, eller om vi får höra någon annan  så ska jag med glädje rekommendera dig.
 
Skickar över lite bilder som jag lovade.
 
Tack än en gång och hoppas du får en fin och trevlig höst.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Gud vad trevligt att de skickade ett tack!!!! men vi vet ju att du e duktig,men alltid skönt att få det bekräftat....

puss & kram

2010-10-13 @ 19:03:40
Postat av: Hanna

Vad fint skrivet och du kan gå med näsan i vädret med all rätt!

2010-10-13 @ 20:03:59
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltid kul med uppskattning. Något vi alla borde bli bättre på. Men som Marina skrev vi vet ju att du är duktig. Tycker faktiskt du ska satsa lite mer på sången!

2010-10-14 @ 08:24:24
Postat av: MARIE FELDT

Du sjunger som en gudinna så bara ta åt dig!! kram marie granne

2010-10-14 @ 08:58:12
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/
Postat av: Anna ( Liam o Måns)

Åh vad roligt att få en sån bekräftelse!! Du e sååå grym!! Kramen

2010-10-14 @ 19:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0