Jag e så orolig...

Maxan har haft ont i huvud och nacke då och då,sedan i Fredags. I går kväll såg han inte alls bra,så han fick mysa o somna med mig i vår säng,Minna sov o Jerry var på fotboll,så jag o Maxi passade på att vila o snacka lite.Ville hålla koll på honom så han inte svimmade eller blev sämre. Han somnade långt om länge o sov bra hela natten ,men imorse sa han att han inte orkade gå på dagis o la sig igen.Lilla gubben ser så trött ut i ögonen o e varm i hela huvudet o nacken.
Ringde VC som tror det e en vanlig förkylning,o bad oss vänta tills imorgon,om han skulle få mer ont eller bli okontaktbar så skulle vi åka in i kväll. Annars fick vi ringa imorgon bitti igen så dem kunde ¨trycka¨in honom..Seriöst hur mycket pengar betalar vi inte i skatt o moms o skit o så kan dem inte titta på en liten pojke som aldrig haft ont förrut i sitt huvud,nä då jag får fortsätta att va orolig, för huvudet gillar jag inte,han har liksom aldrig haft ont innan i det.

Jag brukar aldrig bli orolig eller nervös annars när barnen e sjuka men idag e jag det,tänker en massa hemska tankar....




Kommentarer
Postat av: Anna

Dem tankarna är vi nog många som har när barnen får ont i huvud och nacke. Känner du dig osäker ska du åka dem kan inte neka dig på barnakuten i Malmö. Kan ju ringa dit även för att bara fråga!

2010-10-18 @ 11:23:29
Postat av: MARIE FELDT

de har ju den öppna vården mellan 16-18.00 tror jag kuinde de inte klämma in dig där?? annars är det ahlmanns gatan ikväll eller barn akut. Jag har ringt till Trelleborgs barmottagning när jag varit super orolig och vårdcentralen ej gör sitt, och fått hjälp... kram marie granne

2010-10-18 @ 12:35:23
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fick höra av A-B att Maxi var dålig, tänker på er och håller tummarna att han får hjälp på akuten....

Kram

2010-10-18 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0