Jaha...

Var ett tag sedan jag bloggade,som vanligt kommer man lätt ur blogg andan. Maxi mår nu bra,Ni flesta vet alla turer,så vi håller oss till det.
Idag har vi haft en super skön dag.Sovmorgon o mys i sängen,där vi busade o mös hela familjen. Sen blev det en lååång frukost med bla pannkakor och flingor.
Maxi hade blivit lovad en leksak av mig eftersom varit otroligt duktig på sjukhuset,så vi tog oss en tur till toys are us,men där funkade inte deras kortmaskiner så vi fick lämna stället.
Lunch blev en fransk hotdog o sen vart det bio i Höllviken med kussarna o Moa.Ankans kusin.Dem såg Toy Story o käkade popcorn o jag,Minna,Anna,Annas mamma,samt min mamma fikade o gick lite i affärer under tiden.Minna fick en sminkväsk med smink i ,bla nagellack av Anna eftersom hon inte fick se bio.O hon var så stolt o glad då Anna målade hennes små naglar ,o hon fick sitt älskade läppstift.Hon står alltid sidan om mig o sminkar sig när jag gör det på morgonarna,så denna present var verkligen klockren för Minna.

Jag o Mamma testade en ny parfym o den var så god,luktar fortafarande på den,extremt god doft,men dyr...Får se om nån slänger 500:- på mig då köper jag den,lätt....

Maxi följde med Elliot hem idag,vi träffade dem på Willys när vi var o handlade.Minna och jag stack hem o lagade hemmagjord pizza, men sen somnade Minna,o sover ännu på soffan,vill inte vakna ikväll. Så jag satt själv framför tv:n o käkade typ världens godaste pizza..faktiskt rätt skönt det med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0