Tack!!!

Tack till Er som orkade kommentera mitt inlägg ang Minna. Men har jag bara 5 st läsare??
Nä skämt osido,tog ett snack med en av fröknarna idag,känns bättre nu. dag hade hon naturligtvis käkat på bra,o glad e jag för det.Hon blir verkligen en helt annan tjej när hon har mat i magen,mycket trevligare att ha o göra med. O sjunker hennes blodsocker blir såå mycket värre,o det e inte ok tycker jag.Barn måste äta,om inte mycket så i vart fall så dem kan funka i vardagen.Sen att dem äter mer en annan dag,det köper jag rakt av,men mat måste dem ha,det e min åsikt!


Tränade igår,Indoor Walking,men med en,för mig,ny tränare.Men herregud va kass hon va,inte alls en rolig tränning.Nä tacka vet jag Marcus som kör på Torsdagar.Där rinner tiden iväg o man kollar inte alls på klockan så mycket som annars.
Så på Torsdag kör vi igen,halv 7.

Idag har Vincent följt med hem ,vi har käkat köttbullar samt makaroner o vi föräldrar åt potatisgratäng till istället.Blev massvis av mat över så många lunchlådor har packats. Passa på att köpa 2 st potatis gratänger på Willys,för ynka 25:-,,Färdiga efter 20min i ugn eller 2 min i micro.Sjäkv föredrar jag att värma mat i ugnen blir mycket godare då tycker jag Ett TIPS!!!!

Förresten jag köpte parfymen,o har aldrig luktat godare...Så fantastisk underbar:

Love, Chloé, Eau de Parfum











 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0