Träningsnarkoman???

Rubriken antyder ju på att jag numera knarkar konstant o det jag blir hög på,förtillfälligt,är träning.Har börjat träna Indoor Walking,varit där hela 2 ggr,o numera kan jag detta. Eller ??? :)
Riktig rolig träning i vart fall,så jag e nöjd o så svettig man blir när man kämpar på.Trots urusel kondis så tar jag mig genom passen,o det gör mig nöjd o stolt.

Har nu under 2 veckor lagt om kosten lite o försöker undvika vetemjöl o socker,skippar således bröd,potatis,ris pasta osv...
Funkar bra under veckorna värre under helgerna när man kanske fikar mera ute,och utbudet e inte det bästa,men då väljer jag grövre bröd o skippar så klart allt vad kakor heter.Får dock unna mig något då och då,när man tex e på kalas.Men det e inte det som är mitt problem,det e när ingen ser som jag kan trycka i mig.det man inte ser har man inte ont av,liksom..Vem lider av min mage?? Inte e det alla andra utan jag själv..Ja Ni ser man e konstig.

Har känt mig oerhört pigg i vart fall,tills i helgen. Då var jag sååå trött och kände mig oerhört håglös,o trött på allt.Men redan idag känns det bättre.

Ja det var lite vad som hänt mig,nja inte ens hälften ,men jag kommer inte på mer just nu och så har ju Halv 8 hos mig,just börjat.


Vill passa på att  gratta Hanna Granne på hennes dag,idag,det e ingen vanlig dag för det e HG:s födelsedag..HURRA HURRA HURRA


maxi= detta skrev han själv,min blivande skolpojke


Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är superduktig på IW... Keep o going!

Tack för grattiset och presenterna och besöket såklart!

2010-10-11 @ 21:33:00
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0