Äntligen fredag o fim aked världens bästa mamma

Jga har en sån mys känsla i kroppen.Min mamma har precis varit här o fikat. Hon var så fin o chic idag,hade varit o blivit fin i håret innan,hos min svärmor Ann-Britt. O snyggt klädd var hon också,så kul när hon tittar förbi o fikar.Minna har haft lite feber idag,ingen hög direkt men både mamma o jag kände att hon var varm. Hon vilade en stund innan mamma kom o sen var där fart på henne när mormor kom o hälsade på.
I vart fall så håller vi oss inne imorgon också så hon får vila.Sen på söndag hoppas jag att min mamma o jag kan shoppa! Vi ska ha en heldag o luncha o shoppa och fika o snacka skit,bara vi 2.Inga kan shoppa som vi....
Maxi ska på kalas på eftermiddagen på Kulhuset i Trelleborg,så jag hoppas Minna är bättre så Jerry kan ta med henne ditt så även hon kan leka av sig lite.O i såna fall sticker jag o mor min till Nova Lund,därav min myskänsla.E få människor som kan få mig att känna mig så mysig o trygg som när jag är med mamma,o så e det väl just när man e med sin mamma,eller vad säger Ni?

Fredag kväll nu o vi sitter o väntar på Jerry som är på Willys o handlar vår middag för ikväll,Cheese burgare med maxbröd,som jag vart sugen på det hela veckan,o så klart lite sallad på det.Ljusen är tända o regnet slår mot rutan o det är fredags mys,och Idol här hemma för hela slanten.Vad står på Er agenda ikväll o vad åter Ni för gott när det är fedag?Kommentera gärna....


Fredags mys på Er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mamma är mamma, finns ingen som henne. När jag läser detta längtar jag vansinnigt mycket efter min mamma som tyvärr bor för många mil bort för en fika. Puss vännen!

2010-09-17 @ 21:50:18
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0