Blodkorv!!!

Idag har vi haft vår favis rätt här hemma,ja inte Jerrys men(VÅR!!!!),barnen o jag har ätit potatisbullar med BLODKORV,samt lånad lingonsylt från grannen. Maxi längtade o pratade om detta ända från dagis till huset,såå gott det ska bli mamma,o gott det blev det.

Nu är maten avplockad,o vi myser i soffan.Snart kommer Hanna o ska passa barnen o jag ska träna,kan bara inte bestämma mig vad jag ska uttöva??? Ska jag sticka till gymmet eller ska jag ta en lång rask promenad.???
Ni som lever får se..

Får se hur det går emd nattningen av Minna,idag.Igår kväll höllt jag på i 1 TIMME!!!!! Fy fan säger jag högt för mig själv,,,högre än så har hon aldrig skrikigt...BLÄ!!! men känner sig maktlös,hatar sig själv som mamma o önskar samtidigt att man aldrig skaffat barn.Ja Ni förstår vad jag menar,JAG ÄSLKAR HENNE,men ibland tar hon priset,,men av kärlek till henne vill jag att hon ska kunna känna trygghet i sig själv o inte för lita sig för mycket på andra o deras trygghet. Jag anser att jag gör henne en STOR tjänst, att låta henne somna själv i samma trygga säng som hon känner igen. Idag bad jag dagis bara låta henne vila en stund,så hon ahde tydligen sovit 20 min,vilket jag hoppas räcker.Förtillfälligt e hon riktigt stilla o mysig,så jag hoppas (HOPPAS))))))) att hon börjar bli nannig o redo för sin säng snart.


Snart ska jag rasta fläsket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0