Flitens Lampa

Gud va jag har varit flitig idag,måste bero på min brakfrukost i morse.Jag o barnen var uppe tidigt,för att vara oss,vid kvart i 8.Blev en ordentlig frukost,som bestod av havregrynsgröt, o sen hann vi tvätta o sortera tvättstugan,o klä på oss samt väcka pappa,för att kl 10:00 befinna oss på Maxis fotbolls tränning.

Kaffe o trevligt sällskap värmde,då det var så kallt att kolla in killarna.Men detta var sista utomhus tränning för säsongen,nästa söndag befinner vi oss inomhus o går upp ännu tidigare,tränningen startar nämligen redan 9.00 då.

En varm lunch senare,bestående av rester,o vi fick energi till att rensa min garderob. 1 1,5 timme senare var jag klar.Grannarna bjöd in barnen på pannkaksfika,o Jerry jobbade,då får man gjort mycket,o så var också fallet.

Minna och jag tog sen en fika hos mamma & pappa,o på plats fanns även Anders.Minna saknade mormor,som varit borta jätte länge,enligt Minna.Hon har spat  hela långa helgen,ja tiden känns lång för små,tydligen. Mysigt hade vi i alla fall o nu är ordning återställd då mormor är hemma igen.

Middag ikväll blev Jerrys parad rätt,ägg och bacon,ingen kan laga det som han.

Klockan 20:00 ikväll är det så äntligen dax för ENSAM MAMMA SÖKER,tjejmys med Hanna Granne,som dagen till ära ska ha med sig nyttigt tilltugg,kul o mysigt med en trevlig söndags träff.ENSAM MAMMA KLUBBEN.
Då ska båda barnen vara lagda o mannen på fotboll,vällen är bara vår :)

Vid flitens penna Er Linda Water




Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för igår klittaLinda :-)

2010-09-27 @ 09:06:01
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0