Förr i tiden.....

Maxi älskar om höra o titta på saker från förr i tiden som han kallar gångna årtal.
Idag fick Jerry idén om att köra till Malmö Museum,bra idé, så sagt o gjort tog vi dagen till just detta. O så intressant det var,att kolla saker o lyssna på förr i tiden.Tänk va utvecklingen gått framåt,helt otroligt.Billig entre också,barnen var gratis upp till 6 år o vi över den åldern betalde endast 40:- per person. Vi spenderade några timmar på båda museumen o avslutade med en god utomhus fika.

Efter  det somnade barnen i bilen o Jerry styrde kosan mot Hurva, för att köpa fulla militär kängor,som han ska jobba i.Bara doften av dem får mig att må illa,men han bestämmer själv den dära trots mannen :)

O ja efter det vart det skoshoppning till barnen som båda växt en hel strl över sommaren,Sko Punkten fick bli platsen till detta.O där passade vi även på att shoppa ny sittvagn till Minna,för den vi har e klumpig att fälla ihopa o börjar bli rejällt sliten. Mitt konto,där jag sparar mina ¨sång pengar¨fick bli kapital till just detta.Minna gillar sin nya kärra,o den gamla ska vi helt enkelt försöka kränga på Blocket!



Kommentarer
Postat av: anna (liam o måns)

nu blev jag nyfiken, vad blev det för vagn???

2010-09-09 @ 22:20:43
Postat av: Hanna

Fulla kängor? Är det dom han använder på lördagkvällar eller?

2010-09-10 @ 08:28:05
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0