God kväll & middag

Redan torsdag kväll,o mörkret sjunker över oss. kvällen har gått till att mysa,ta på pyjamas,borsta barntänder,tvätta samt lägga barn.Båda barnen i sina sängar innan kl 20,00,utan gnäll,vi är grymma vi ,jag o Jerry.
Idol står på tv:n,o jag avundas dem som får vara med på den resan.Ibland ångrar jag mig att jag inte tog tag i min sång karriär innan,jag vet jag är inte lastgammal,men har likväl eget företag,hus o 2 BARN!! Men man ska aldrig säga aldrig men det blir så klart svårare o svårare.Nä mina nya drömmar inom musiken är att göra sig en ¨karriär¨,  i kyrkan.Att få sjunga på dop,bröllop etc ...O på tal om det fick jag samtal från Hököpinge kyrkvaktmästare idag. Hon ville rekomendera mig till en dam som skulle överraska sin dotter med 2 sånger på barnbarnets dop,o så kul!!! Jag har träffat vaktmästaren flera ggr när jag sjungit i just Hököpinge Kyrka,o att hon sen rekomenderar mig gör mig stolt.Det är så jag vill ha det,att jag kan kombinera musiken med några ¨jobb¨då och då,då hade jag mått bra ...För bra mår jag när jag får sjunga,det kan jag lova Er.
..Damen ringde i kväll o skulle återkomma när hon checkat så dottern inte bokat något annat,kul hoppas hon ringer igen,så fall sjunger jag på dop nästa söndag. :)


Tänker lämna er med en cliff hanger,mitt middags recept för ikväll,GOTT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0