Jag kan jag också...

Jag måste få berömma mig själv lite ikväll,jag kan minnsann jag också,bla att laga mat.
Har haft våra föräldrar samt svägerskan Hanna på middag ikväll o jag lagade ,mozarella,parma skinka toppad med ruccolasallad ,gömd köttfärslimpa med ugnsbakade championer,morötter samt potatis.O himmalagad sås till detta...o vet Ni gott avrd et också,varför ska man jämt tvivla på sig själv.Jag tror man e sin värsta fiende,helt själv..
Efterrätt blev hemmalagad mint kladdkaka,även denna godkänd,ser man på :)


O förresten nu e vi ägare till en peg 5008,good bye vw passat,welcome france....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Välkommen till Peg-klubben :-)

2010-09-11 @ 12:35:14
Postat av: Hanna

Inte ett fel hos dig tydligen, bara att gratulera underbara människa! Bilen var för övrigt jättefin.

2010-09-11 @ 20:46:20
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt

Dö go mad

2010-09-14 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0