Lustigt sammanträffande...

Kommer Ni ihåg att jag skrev om kyrkvaktmästaren som hade rekomenderat mig som solist??? Idag ringer en präst från Vellinge,hon hade fått mitt Nr o rekomendation av Gunnel Rask,kantor i Svenska Kyrkan i vellinge,o ville att jag skulle sjunga på ett dop nästa söndag.Paret ,vars barn skulle döpas,ville ha en solist o då kom jag på tal. Det roliga är att det ev kan vara samma dop ,vi talar om...Bara att mormorn skulle överraska med sånger o nu har alltså dottern också tänkt boka en solist..Om det nu är samma dop vi pratar om.Prästen skulle gräva vidare,för om det är samma,har jag alltså blivit rekomenderad av flera olika...KUL!!! Annars sjunger jag på 2 dop nästa Söndag....Eventuellt...SÅ KUL :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Märkligt sammanträffande, sträck på dig vännen. Du är duktig och eftertraktad!

2010-09-24 @ 21:13:26
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt

Så kul för dig Linda,välkommen till min värld. "Kyrkan" På Alla Helgons dag ska vi sjunga Vila i din famn, som sjöngs på Victorias och Daniels bröllop. Den är jättefin. Kram

2010-09-25 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0