Möte på jobb....

Idag har vi haft lunchmöte på jobb med en ev framtida kund. Kul med möten som ger något,och en stor eloge till bror Anders som fixat ¨kunden¨.Han o bror Roger är väldigt duktiga på att ¨sniffa¨upp kunder os en ringa upp dem för att presentera företaget.Dem har fixat åtskilija kunder på detta sätt,några riktigta sror o viktiga,bra jobbat killar.
Pga av att mötet skulle va hos oss,innebar detta att kontor o toa etc städades GRUNDLIGT......O det känns extremt fräscht o bra att visa upp men även att ha det så alltid,alla på jobb har en tendes att lägga allt på konstiga ställen,o sen skita i att ta det...,tror dem deras morsa jobbar där eller :)
Vi bjöd våra gäster på lunch från Skafferiet i Vellinge.Dem käkade raggmunk med fläsk,jag valde en salald istället som var extremt god,st o skink sallad med massvis av sallad o frukt,både melon o vindruvor fanns med o en jättegod dressing som man fick sidan om.Smarrigt värre.

Vincent följde med hem idag,igen,o killarna sitter nu o kollar på CN,den nya hippa kanalen för ¨stora¨barn.
Dem har precis ätit varsin Cars glass,det hade dem gjort sig förtjänta av,dem åt 2 stora portioner middag o tomater till det.Vincent ville även ha feta ost som jag åt,o det innebar att dotter Minna också skulle äta det ,eftersom hennes ¨kille¨Vincent åt det.
Middag idag blev Spagetti med köttfärsås,stal än en gång ett recept från bloggfamiljen.se/matplatsen. Jag valde att göra en Omelett istället för Spagettin.





Imorgon är det fredag o då ska jag och någa tjejer ut o käka,sushi.MUMMA

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså trodde vi skulle ses imorgon?? Jag är ju från stenåldern och tant enl Ankan.

2010-09-30 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0