Trött torsdag.

Minna fick feber natten mellan onsdag-torsdag.Hon somnade i sin säng,(duktig tjej),men vaknade flera ggr när hon hostade o gnällde o grät.vid 23-tiden bar Jerry in henne i våra sängar,o på natten steg febern,o hon kom inte alls till ro.Vid halv 3 tiden gav vi henne,alvedon o sen gick Jerry in till Maxis säng o sov han skulle börja jobba vid 6. Maxi o jag o Minna fick sätta på tv,då barnen inte  alls kom till ro.Hosta o hosta o hosta o när jag skulle sluta ögonen sa Minna med barsk ton,INTE NANNA MAMMA.Nähä jag fick således vara vaken o kolla ¨Night Rider¨,rätt kul 70-tals prohgram,men inte kl 3 på natten.
När jerry kom hem igen vid 8 stack jag o jobba.Hade en hel hög att beta av på jobb som växt under semestern,så pappa fick vara hemma med barnen. Båda 2 hade sovit några timmar på dagen,o efetr jobb passade jag på att handla på mig div medikamenter. Lagom trött var jag så middagen fick bli rester,o när barnen kollade tv vilade jag lätt ögonen.
Vaknade vid 20 tiden o tittade på Idol,då hade Minna somnat i sin sacksäck o Maxi mös med Pappa Jerry.

Nu idag,e båda barnen super snoriga o har en rälig hosta men ingen feber.Minna e dock super gnällig o Maxi har myror i brallorna.

Trevlig Dag

Kommentarer
Postat av: Anna

Ge dem en krya på dem kram, just det det vill dem inte ha. Men krya på dem iaf och trevlig helg! Kram

2010-09-17 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0