Vägen tillbaka...:)

Har legat sjuk söndag-tisdag.Feber,ont i kroppen o halsen. Men nu har jag jobbat 2 dagar,snart,o det känns bättre.Får bara dö ont i halsen varje kväll o i lederna,men ingen feber idag,o det känns bra.

Hade en mysig kväll igår med familjen på Ikea,blev obligatoriska köttbullar,o ljus shopping,MEN även 2 nya svarta fåtöljer till mitt nya projekt ovanvånningen. Hanna Granne var generös,o gav bort sin fina tygtavla,som dem haft i sovrummet(som dem renoverar om).I denna fina tavla finnes svart o grönt,o mina fåtöljer kommer passa alldeles utmärkt då,eftersom matta,lampa,ljus samt löpare på bodet är GRÖNT :)....Fint ska det va.
Hmm vad ska jag sen hitta på för något efter detta projekt??? Kom gärna med idèr,jag är inte svår...

Mätt i magen är man med denna Torsdag,efter lunch från Gästis här i Vellinge. Lunch idag blev rotmos o fläsk,faktiskt riktigt gott,o nyttigt med väl???

Idol ikväll,jag längtar redan, sittandes i mina nya fåtöljer...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0