Var ett tag sedan..

Var ett tag sedan jag bloggade,o det vet jag mycket väl.Känns alltid så jobbigt att sätta sig ner o försöka sammanfatta o beskriva vad man varit med om under dagen,i ord,o inte med känslor.
MEN sen när man väl börjat är det ju så kul.

Orkar inte berätta allt vi gjort sedan jag bloggade sist,men en sak jag bara måste skriva om då jag mår dåligt o känner mig som världens sämsta mamma,det bara måste jag få skriva om.
MINNA=TROTS MADAME!!!!

Minna har,trots sin låga ålder,redan gjort sig känd som en dam med ordenligt skinn på näsan,hon har hunnit gå igenom många faser i sitt liv rörande hennes temprament.MEN nu har hon slagit nytt rekord i sin ¨utveckling¨. Hon har kommit in i en mysig trots ålder,o hela familjen är så glada för att vi får dela det med henne.Hade ju varit orättvisst om hon behållt det för sig själv.
Nog sagt om detta men jag känner mig för säkert 100 gången som en dålig mamma..

Idag har vi varit på Tirups örtagård,efter ett tips från Anna Nordin. Men jag vart besviken,DYR mat o rätt så slitet överallt,ingen favorit faktiskt jag e ledsen.

Tog därimot en billig fika på Ikea sent i eftermiddags,kaffe o kanelbulle 5:- o dessutom gott,kan det bli billigare???

Middag idag blir lite ihopa plock o rester..o så eldar vi i brasan mys så här en höst kväll..



Kommentarer
Postat av: anna (liam o måns)

vist är det så underbart att få lov att vara me under sina barns trots perioder! det är ju vi som ska hjälpa dom igenom denna jobbiga period för dom,,, ;) ABSOLUT JOBBIG FÖR OSS ME!!!! hahahaha

2010-09-08 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0