Första dagen...

Sitter i min fåtölj med datan i knät. Barnen är hämtade och vi har redan ätit middag,rester från helgen, och jag har jobbat min allra första dag efter min semester.
Jag e helnöjd,som Henke Larsson skulle sagt. Det har gått bra hela dagen,och jag har varit extra flitig idag,även hunnit med lite av tisdagens planerade arbete.
Middagen är nu undanplockad och disken står i diskmaskinen,barnen äter varsin youghurt framför Mr Bean,på tv:n,och jag njuter av en caffe latte.
Blir nog en tidig kväll för oss alla, känns det som,man e ju inte van att arbeta.

Sen kallar boken också extra på mig,den ska bli utläst idag,men först Lotta på Liseberg,får se om man skymtar en del av familj som ska va på plats...

Tjiing!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0