-3kg och helg!

Vågen är min vän förtillfälligt, -3 kg och jag mår bra!
LCHF är min metod nu och det äter jag för att jag ska gå ner i vikt,naturligtvis,men även för att det får mig att må bra.
Denna helgen har jag dock fuskat,käkade bröd igår,och lite godis samt choklad framför tv:n igår.Men jag blev snor trött och mådde dåligt så jag somnade vid 20,15...Under mellan,sjukt gjort men jag antar att jag behövde det.Sov till 10,00 imorse,har många sovmorgnar att ta ta igen,då jag varit generös mot Jerry innan.
Dock mådde jag illa när jag käkat lite godis,blä,bättre och hålla igen.
2 st kakor har också glidit ner,så nu lämnar jag det bakom mig och kör vidare.
Morgondagens frukost blir blåbär och youghurt,o sen LCHF:ar jag mig vidare.

Vi har bokat om vår resa till Kanariöarna,och ddet ser vi framimot 2 sköna veckor med allinclusive..Najs :)

Söndag idag och vi har haft en familje dag,en skön sådan.

Måndag imorgon och vi är nybadade och redo att möta en ny vecka....


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är duktig vännen, kämpa på. skönt att du hittat en metod som du gillar!

2011-02-06 @ 23:06:10
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra jobbat!!

2011-02-07 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0