Annorlunda...

Tisdag kväll,och jag har precis ätit kvällsmat.Rester sen olika middagar,köttfärsbiff,och fläskfile med sallad,fetaost samt god sås till det.
Resten av familjen hade redan ätit i eftermiddag så jag satt själv(!) vid matbordet o käkade.Jerry har varit hemma med barnen idag,då dem fortfarande inte var helt 100.
Men imorgon blir det dagis för dem båda,förhoppningsvis.
Dagen har kännts så annorlunda,imorse sov familjen när jag smet iväg,slapp hämta barnen på dagis och kunde jobba över på kvällen och få undan lite utan att bli störd,av tider.
Det är inte jag van vid,skönt o kunna dela på vaben lite i vart fall.

Vågen då? Ja du jag står på - fortfarande,men inte vägt mig på några dagar nu. MEN kan ni tro att magen känns betydligt mindre o hela jag känns lättare,samt att jag är mätt och nöjd med 3 mål /dag. Jag har liksom kommit in i LCHF lunken nu,och det känns inte jobbigt längre. Jag tror ,utan att säga för mycket,att jag funnit min ¨diet¨,hoppas jag tror rätt.

Mamma och jag var och solade igår kväll,sitter och funderar på en runda ditt ikväll ,ev,imorgon blir det hel kropps massage i 1,5 timme,detta belönar jag mig med eftersom jag påbörjat min ¨diet¨,och gått ner i vikt.
Och sen på Torsdag ska jag bli ljus igen.Berätatde igår för familjen att jag skulle göra vid håret på Torsdag och bli ljus igen,och då kläcker Maxi av sig: ÄNTLIGEN!!! Kommer söte mamman tillbaka..:) Dessa barn..


God kväll på Er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0