Semla...

Jag har aldrig varit en ett direkt fan av fastlagsbulle,har inte ätit många sådana inte,om jag varit tvungen :) har jag helst föredragit en wiener semla..
Men nu när jag bantar så e suget enormt efter just denna delikates(?)
Idag på jobb vart jag så sugen och lurade alla andra in på samma linje,en kunde jag väl få unna mig,eller?
Jerry handlade med sig på vägen hem från stan,men i sista stund valde jag att avstå,tänkte till en sista gång,och då var valet att skippa den.Tur vart det att jag slapp se dem fika på dem,då jag gick hem 4 och dem fikade efter.
Nu e jag nöjd med mitt beslut...DUKTIGA MIG!!!

Middagen ikväll kokades i 4 !!! kastruller,fisk,morötter,potatis samt broccoli..PUH va där vart disk sen,men maten blev god helt klart.
Barnen har nu myst med varsin obligatorisk glass,alltid efter fisk här hemme,och jag har druckit en fet Kaffe Lattè-

Nu är det tvagning och nattning av två barn som gäller!!!!!


Trevlig kväll...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ni har väl diskmaskin!!!! Morötter och broccoli kan du ju koka i samma. Jag har ett "galler" som jag lägger ner i kastrullen så blir dem inte så vattninga utan mer ångkokta!!

2011-02-15 @ 19:10:56
Postat av: Hanna

Den semlan skulle jag kunna äta nu... Duktiga du!

2011-02-15 @ 21:28:02
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Linda

NAJ det kan jag inte,jag äter nämligen inte morötter så då hade dem blandats med mina broccolis :)

2011-02-16 @ 09:42:39
Postat av: Anna

Ja men kan ju koka på varsin sida!

2011-02-16 @ 12:21:14
Postat av: Ann-Britt

Du är jätteduktig Linda, vad gör väl lite disk när det blir så gott och nyttigt. Kram

2011-02-19 @ 15:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0