Allevo.nu

På återseende kan man säga.Var ett tag sedan,men nu känner jag att jag måste ha något att göra på kvällarna.
Jag har nämligen börjat på en diet,IGEN,som min kära broder Anders uttryckte sig.Han önskade mig dock lycka till,så nu ska jag bevisa för honom att det ska gå.Nja ägentligen är det ju jag som drar vinstlotten,om jag lyckas,men alltid kul o kunna visa om det går vägen.(Annars knystar vi inget om det!)

Jag har skrivit in mig på Allevo.nu. Blottade min längd o vikt för första gången på länge,och resultatet blev hårresande.Nog om det, men i vart fall e det med det facit i hand jag på börjat min diet.
Jag ska köra en Kickstart,rivstarta för att få snabbt resultat,i 2 veckor.Då får jag endast dricka Kickstarts smothies sam varma soppor. INGET annat,inte ens frukt eller nån måltid här o var utan ge järnet med 5 portioner/dag.
Andra dagen idag,o huvudvärken kom smygandes,precis som utlovat,vid 16 tiden idag.Men efter hinkande av vatten så var den borta efter ett tag.
På allevo.nu kan man föra in sina uppgifter,föra mat/motions dagbok samt hålla koll på dem olika faserna samt få råd o hjälp från experter vad precis DU behöver utifrån ditt BMI.Allt detta är dessutom kostnads fritt,YEAH, vilket gör det ännu bättre.
 Efter 2 veckors fas,får man sen tips på hur man ska fortsätta sin resa,utan att gå upp allt igen och inleda sin nästa fas.

Om det funkar vet jag inte,men jag ger det ett försök.

Good Luck to Me!!!
 
Dagens fråga: Hur ska man nu belöna sig när det e fredag o allt???


Kram



Kommentarer
Postat av: anna a

åh vad roligt att se ett inlägg från dig!! =)

jag önskar dig all lycka me dieten o jag hoppar nog oxå snart på!

kramen

2011-01-28 @ 20:55:27
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: marie feldt

Lycka till, går på cambridge men kört ett tag, 3:e veckan nu utan fusk. Hör av dig om det är jobbigt så kanske jag kan stötta. Jag äter 3 shakes per dag suck. Belöning?? varmt bad, pedikyr, massage av mannen din fixa händerna, köp en härlig kräm, ge dig en scrub, ansiktsmask whatever!! kram marie

2011-01-29 @ 07:50:59
URL: http://familjenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0