Fan va jobbigt...

Minna och jag tog en promenad innan och gungade.Blev en tre kvart ungefär. Skönt och komma ut men det var snor kallt ju,fast tempen visade + grader. Efter detta tog vi en tur med bilen då Minna var rastlös,o grabbarna var iväg på jobb igen.

Väl hemma igen,med sällskap av Maxi också,så lagade jag mat...Kottlett med klyftpotatisar o berra...fan va det luktade gott...
Barnen fick äta framför tv:n,o jag fick snällt tillreda min soppa,som var smak broccoli.Den och ett glas vatten fick bli min  rätt ikväll, barnens såg så sjukt goood ut.Fan va jobbigt det ska va o banta..idag känns det kan jag lova. Men nu känner jag mig mätt o belåten dock,konstigt....
Vågen visade -1,1 kg,bra jobbat tycker jag. Min belönning ska bli ett varm bubbelbad ikväll när barnen somnat.
Tack för tipset Marie!! Behöver ert stöd nu känner jag,o ni som inte orkar läsa om mitt gnällande ,skippa min blogg dem näst kommande veckorna,så e  ni på den säkra sidan,för gnäll det kommer det att bli.

Badrummet fick en hel makeover,en hylla slängdes ut o allt!! rengjordes.Ska ta en bild sen o lägga ut så får ni se hur fint det blev.

Trevlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0