Fortsättning.....

Nu kommer upplösningen på gårdagens rop på hjälp.
Jag åt på kvällen...
Hanna och jag samt våra döttrar skulle gå en runda i det sköna vädret igår,och visst vi var ute lite över en timme o vandrade,men jag var så yr o matt och orkade bara gå i promenad tempo.
Man har ingen energi och ingen ork till något när man bara dricker allevo.
Det e så jobbigt,mitt humör har varit det värsta hela helgen och musten har liksom gått ur mig.
Så jag åt middag igår.
Ja jag vet men som sagt mitt beslut!
Tänker börja köra LCHF nu så småt,ta det succesivt. Igår lyckades jag för första gången vända en hel omelett
utan att den gick sönder o fyllde den med riven ost,till det serverade jag en klick berrasås samt köttfärssås gjord på vispgrädde(!).Så sanslöst gott!!!!! Dock orkade jag bara en halv omelett o en klick köttfärssås.MEN så trevligt och käka igen...
Var rädd för att vågen skulle slå bakut idag men den visade på-2,5 KG!!!!!!!! HIYA!!!


Idag på jobb,körde jag allevo smothie till frukost,samt allevo soppa till lunch,nu på kvällen har jag ätit ostgratinerad broccoli med rester av köttfärssåsen från igår..Och även här orkade jag inte mycket men belåten blev jag samt mätt och det e fan viktigt!!!


Fortsättning följer...

En annan sak som hänt idag,Minna åt upp en hel portion på dagis,åt även en bit potatis(!),och nu på kvällen åt hon hela 2 portioner mat!!! HALLELUJA!!!!!
Man får va glad för varje dag som går och hon äter.Kanske funkar vår nya taktik??

Vi fick en mysig stud,hela familjen,vid matbordet ikväll.Vi pratade om vår dag samt om lite annat som hänt,värdefull tid!

Nä nu e det snart dax för nattning av 2st barn,en av dem har namnsdag imorgon...



Kommentarer
Postat av: Marina

Hej gumman!

jag tror att du gör rätt i att äta fast föda en gång om dagen,man behöver nog det...

fortsätt med det som du mår bra av!!!!

Löv U.....kram

2011-01-31 @ 20:02:20
Postat av: anna a

det är ju viktigt att du mår bra undertiden!

kämpa på!

2011-02-02 @ 19:18:06
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0