En sån dära kväll,Ni vet....

Usch vilket jädrans humör jag är på ikväll.ALLT retar jag mig på,barn som hund som man....
Stackars folk i min omgivning.NU får jag fan skärpa mig,har haft konstiga känslor i kroppen hela dagen, redan sen imorse.Kan inte riktigt skaka av mig mina drömmar som jag drömmer på nätterna. Önskar så att jag kunde få lite dröm tydning,vad e det jag drömmer? E det nått tecken som jag ska ta åt mig eller just bara drömmar?

I vart fall håller jag mig kort mot alla,fortsätter jag lite till får jag väl snart ett utbrott,så jag väljer att hålla mig kort.
Barnen kan jag dock inte hålla mig ¨kort¨mot,så jag skriver till dig istället o väljer att se genom fingrarna ikväll,då dem e på sitt allra BÄSTA humör, ja så klart vad trodde man annars?

Passar nog och se en tänkvärd film ikväll,tror jag.En sån som jag kan fundera och bli extra ¨känslig¨av,och så hoppas jag att allt har försvunnet tills imorgon.




Visst har andra det så också ibland?? Eller e jag konstig???


Kommentarer
Postat av: Anna

Du e konstig därför jag älskar dig

2011-07-29 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0